FAQs

Prosimy zobacz
nasze często zadawane
pytania.

FAQs

Prosimy zobaczyć nasze często zadawane pytania.

Konto

Czy muszę się zarejestrować aby złożyć zamówienie?

Nie, z pewnością możesz złożyć zamówienie bez zakładania konta. Niemniej jednak, zachęcamy do rejestracji aby korzystać z funkcji dostępnych wyłącznie po rejestracji takich jak zapisywanie listy życzeń między urządzeniami, sprawdzanie statusu zamówienia, dostęp do historii zamówień, łatwe zarządzanie zwrotami etc.

Czy założenie konta jest proste?

To proste! Kliknij “Moje konto” w nagłówku i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Nie pamiętam hasła, jak mogę je odzyskać?

Nie przechowujemy Twojego hasła, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Jeśli zapomnisz hasła możesz je łatwo zresetować. Przejdź do strony logowania, kliknij “Nie pamiętasz hasła?” i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Czy mam pełny dostęp do informacji o moim koncie?

Zawsze masz prawo wiedzieć o wszystkich informacjach z Twojego konta, które przechowujemy. Możesz również modyfikować i usuwać wszelkie informacje lub konto w całości. W tym celu prosimy o maila na adres [email protected] załączając swoje pełne imię i email użyty przy rejestracji.

Jak mogę zmienić moje dane osobowe?

Jeśli chcesz zmienić swoje dane osobowe zaloguj się na swoje konto, przejdź do ,,Dane konta” i edytuj swoje dana osobowe.

Możesz również wysłać nam wiadomość na adres [email protected] załączając swoje pełne imię, zmiany jakich chcesz dokonać i email użyty przy rejestracji.

Wysyłka i Zwroty

Jakie metody wysyłki są dostępne i ile kosztują?

UWAGA: Informujemy, że serwis Paczkomatów InPost jest chwilowo niedostępny na naszej stronie.

Oferujemy dwie usługi: dostawę do Paczkomatu lub do domu. Co więcej, korzystamy z usług różnych firm kurierskich, aby zapewnić Ci najlepsze rozwiązanie. Poniżej możesz zobaczyć podsumowanie usług:

Firma Usługa Koszt Czas dostawy
InPost Paczkomat 13,00 zł 48 h
InPost/DPD/GLS Dostawa do domu 16,00 zł 2-3 dni robocze

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Oczywiście, że tak! Oferujemy darmową wysyłkę na wszystkie zamówienia powyżej 99 zł.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?

Nie, niestety nie oferujemy tej usługi.

Czy oferujecie wysyłkę zagraniczną?

Niestety wysyłamy tylko do Polski. Niemniej jednak, pracujemy nad możliwością wysyłek do wszystkich państw europejskich.

Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?

Twoje zamówienie zostanie wysłane tego samego dnia, jeśli zostanie złożone przez południem (12:00), lub następnego dnia, jeśli zostanie złożone po południu(12:00). Oczywiście mówimy o czasie polskim.

Jaki jest czas oczekiwania na zamówienie?

W normalnych warunkach, zależy to od wybranej usługi. Zawsze spodziewamy się, że nasi partnerzy przewozowi dostarczą zamówienie w ciągu 24 – 48h od wysłania zamówienia.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Możesz zmienić adres dostawy, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. W tym celu prosimy o maila najszybciej jak to możliwe na adres [email protected].

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli zamówienie dopiero zostało złożone i nie zostało jeszcze zrealizowane, możesz je anulować wysyłając email na adres[email protected].

Czy mogę dokonać zwrotu zamówienia?

W związku z tym, że sprzedajemy artykuły spożywcze, występują restrykcje odnośnie zwrotów. Możesz dokonać zwrotu jeśli opakowanie produktów nie zostało naruszone lub zmienione w sposób naruszający łańcuch bezpieczeństwa sanitarnegp.

Jakie są warunki zwrotu?

Możesz dokonać zwrotu z ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia. Nie możemy zaoferować dłuższego okresu zwrotu jako że czekolada i jest wrażliwa na waruni zewnętrzne i data przydatności do spożycia jest relatywnie krótka. Możemy zapewnić odpowiednie warunki przechowywania tylko w magazynie. Dokonując zwrotu, prosimy w miarę możliwości użyć tego samego pudełka zewnętrznego, aby zapobiec połamaniu tabliczek. W razie nieprawidłowego przechowywania produktów przed dokonaniem zwrotu oraz/lub dokonania zwrotu w sposób naruszający bezpieczeństwo czekolad, zwrot może nie zostać przyjęty.

Możesz dokonać zwrotu przez swoje konto lub kontaktując nas mailowo:[email protected]. W razie pytań możesz skontaktować się z nami przez wspomniany wcześniej adres email.

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

Możesz śledzić swoje zamówienie w zakładce ,,Status zamówienia” na swoim koncie lub na stronie przewoźnika jeśli dostępny jest numer do śledzenia paczki.

Płatności

Jakie metody płatności są dostępne?

Jak widać poniżej, oferujemy różne opcje płatności aby zapewnić elastyczność płatności:

  • Przelewy z ponad 20 polskich banków.
  • Płatności Blik.
  • Nowe metody płatności jak PayPal, Google Pay i Android Pay.
  • A także SEPA Direct Debit.

Jak mogę się dowiedzieć, że moja wpłata została zaakceptowana?

W większości przypadków otrzymasz wiadomość potwierdzającą wkrótce po dokonaniu opłaty. Alternatywnie możesz otrzymać email potwierdzający otrzymanie wpłaty.

Kiedy otrzymam fakturę?

Faktura zostanie wysłana na Twój email jak tylko zamówienie zostanie złożone i potwierdzone.

Czy płatność online jest bezpieczna?

Z całą pewnością płatność przez stronę LaChocoteka jest bezpieczna. Nasz system płatności jest zgodny z PCI, które oferuje najwyższe standardy bezpieczeństwa jakie kiedykolwiek istniały.

Inne pytania

Czy mogę zasugerować markę do włączenia do asortymentu?

Oczywiście! Satysfakcja naszych klientów to nasza misja, więc jeśli chcesz abyśmy włączyli jakąś markę do naszego asortymentu z chęcią przyjmiemy propozycje na adres email [email protected] ,a my zrobimy co możemy.

Jak mogę zadać pytanie, którego nie ma na liście?

Zawsze możesz zadać pytanie na adres[email protected].

Kiedy niedostępny produkt będzie ponownie dostępny?

Staramy się aby nasze produkty były zawsze dostępne, ale czasem nie mamy nad tym pełnej kontroli. W takich wypadkach staramy się przywrócić arykuły jak najszybciej to możliwe, ale nie możemy zapewnić określonego przedziału czasowego, jako że najczęściej współpracujemy z małymi producentami czekola, którzy nie trzymają zapasów produktów. Jeśli chciałbyś wiedzieć, kiedy produkt będzie dostępny napisz do nas maila na adres [email protected].

Mogę coś zasugerować?

Jesteś sercem LaChocoteka zatem chętnie przyjmiemy wszystkie sugestie pod adresem[email protected].